Siła i wytrzymałość

Siła i Wytrzymałość

Elektryczna Stymulacja Mięśni (EMS)

Silne, atletycznie zbudowane ciało jest dziś uważane za symbol sukcesu bardziej niż kiedykolwiek. Jeśli chcesz nadążyć, potrzebujesz dużych rezerw, ponieważ trenowanie różnych części ciała pod względem siły, szybkości i wytrzymałości wymaga ogromnych nakładów energii i czasu. Wszystkie te cele treningowe możesz teraz osiągnąć bardzo szybko i skutecznie: poprzez ogólny trening całego ciała przy użyciu EMS.

SOLIDNA POSTAWA DZIĘKI WIĘKSZEJ SILE I WYTRZYMAŁOŚCI

Siła mięśni ma szczególne znaczenie dla indywidualnej sprawności. Dużą sprawność można uzyskać jedynie, gdy mięśnie są wystarczająco stabilne. Dotarcie do głęboko położonych, stabilizujących mięśni jest trudne do uzyskania konwencjonalnymi metodami treningowymi. Inaczej jest z treningiem EMS. Jednoczesna stymulacja całej muskulatury zapewnia niezwykle skuteczny i mało czasochłonny trening.

Co istotne, nie występują jednostronne obciążenia, a ewentualne ryzyko nierówności mięśniowej jest ograniczone. Trening z pełną intensywnością można połączyć z aktywnie wykonywanymi ruchami i ćwiczeniami, właściwymi dla danej dyscypliny sportu, co oznacza, że zdobytą siłę będzie można również wykorzystać w tej dyscyplinie. Nie musisz już koniecznie oddzielać ogólnych treningów siłowych od konkretnych treningów w danej dyscyplinie sportu, co dotychczas związane było z dłuższym obciążeniem i wysiłkiem.

WIĘKSZA SZYBKOŚĆ, WIĘKSZA MOC

Trening EMS zaczyna się tam, gdzie kończy się trening tradycyjny: Podczas, gdy konwencjonalne metody umożliwiają maksymalne osiągi tylko poprzez zwiększenie siły, trening EMS zwiększa również szybkość, bez obciążeń układu szkieletowego, oszczędzając stawy! Impulsy elektryczne kontrolują szybko kurczące się włókna mięśniowe wyjątkowo skutecznie i bezpośrednio.

SUKCES W ZASIĘGU RĘKI

Na każdej płaszczyźnie – badania potwierdzają skuteczność treningu EMS*:

  • Trening EMS jako jedyna forma ćwiczeń, spowodowała wzrost maksymalnych korzyści poprzez zwiększenie szybkości ruchu, a 84% badanych zauważyło ogólną poprawę sprawności! Siła maksymalna wzrosła o 17% już po 4 treningach.
  • U 71% badanych stwierdzono znaczny wzrost wytrzymałości i wydolności.
  • Poziom wytrzymałości siłowej wzrósł o 108% już po 12 sesjach treningowych.
  • Maksymalna moc wzrosła nawet o 30% po 4 tygodniach treningów.
  • Szybkość napięcia mięśni wzrosła średnio o 22%. Siła trudnych do trenowania głębokich mięśni tułowia wzrosła nawet o 74%! Zmierzone wartości podkreślają fakt, że trening EMS jest o 40% bardziej intensywny niż tradycyjny trening siłowy z ciężarami!

TRENING EMS VS TRADYCYJNY TRENING

Kryteria Trening tradycyjny Trening EMS
Czas pojedyńczego treningu 90 min 30 min
Optymalna częstotliwość 3 - 5 razy w tygodniu 1 - 2 razy w tygodniu
Przyrost mięśni głębokich standardowo do 5 razy szybciej
Utrata wagi standardowo do 3 razy szybciej
Stymulacja wszystkich mięśni rzadko zawsze
Liczba spalonych kalorii 400 500-1200
Widoczność rezultatów po 15 - 20 sesjach po 4 – 6 sesjach
Obciążenie stawów podwyższone znikome
Przyspieszenie metabolizmu znikome podwyższone
Ryzyko kontuzji wysokie brak
Redukcja cellulitu Nie Tak