Problemy z nadwagą

Problemy z Nadwagą

Elektryczna Stymulacja Mięśni (EMS)

Cennik

Aktualny cennik znajdziecie Państwo na portalu Booksy.

Trening EMS zaczyna się tam, gdzie tradycyjne metody się kończą. Niemal wszystkie duże grupy mięśniowe są jednocześnie pobudzane i trenowane według indywidualnego programu dozowania ćwiczeń, dotyczy to nawet trudno dostępnych mięśni talii i bioder! Wzmaga się aktywność enzymów i metabolizm i wzrasta zużycie energii. Muskulatura ulega rozbudowaniu, zbędny tłuszcz zamieniany jest w energię i spalany – efekt ten utrzymuje się przez wiele godzin po treningu! W wyniku tego następuje skuteczne i trwałe wymodelowanie sylwetki poprzez budowanie beztłuszczowej masy mięśniowej przy jednoczesnej redukcji nadmiaru tkanki tłuszczowej.

EFEKTY JUŻ PO JEDNYM MIESIĄCU.

Silne skurcze mięśni stymulują wytwarzanie kolagenu i ukrwienie skóry, co na dłuższą metę zwiększa zużycie energii. Pozytywne skutki to spadek masy, ograniczenie tkanki tłuszczowej i przyspieszony metabolizm. Nieefektowne wałeczki tłuszczu w talii i na biodrach zostają skutecznie zniwelowane. Mięśnie stają się widoczne i wyrzeźbione. Cellulit można zwalczać i zapobiegać mu do pewnego wieku.

TRAĆ NA WADZE Z KAŻDYM TRENINGIEM.

Wąska talia, wyraźnie zarysowane mięśnie, czy ograniczenie tkanki tłuszczowej – to potwierdzone efekty treningu EMS*:

  • 87% badanych potwierdza widoczne efekty w kształtowaniu ciała i zaczyna postrzegać swoje ciało znacznie lepiej. Według 89% ankietowanych skóra jest ujędrniona i napięta.
  • Po 6 treningach EMS zawartość tkanki tłuszczowej została zmniejszona o 4%. Kobiety straciły średnio 1,5 cm w talii i biodrach.
  • Mężczyźni zmniejszyli obwód brzucha nawet o 2,3 cm, jednocześnie rozbudowując mięśnie nóg, ramion i klatki piersiowej o 1-2 cm.
  • Po 13 tygodniach treningów osoby z nadwagą straciły średnio 3,5 kg, 9% tkanki tłuszczowej oraz 6,5 cm w obwodzie talii, 2 cm w ramionach.
  • Osoby po 65 roku życia straciły 6,8% tkanki tłuszczowej z okolic brzucha, nawet przy niskiej intensywności 30-minutowego treningu wykonywanego co pięć dni.

TRENING EMS VS TRADYCYJNY TRENING

Kryteria Trening tradycyjny Trening EMS
Czas pojedyńczego treningu 90 min 30 min
Optymalna częstotliwość 3 - 5 razy w tygodniu 1 - 2 razy w tygodniu
Przyrost mięśni głębokich standardowo do 5 razy szybciej
Utrata wagi standardowo do 3 razy szybciej
Stymulacja wszystkich mięśni rzadko zawsze
Liczba spalonych kalorii 400 500-1200
Widoczność rezultatów po 15 - 20 sesjach po 4 – 6 sesjach
Obciążenie stawów podwyższone znikome
Przyspieszenie metabolizmu znikome podwyższone
Ryzyko kontuzji wysokie brak
Redukcja cellulitu Nie Tak