Bóle Pleców

Bóle Pleców

Elektryczna Stymulacja Mięśni (EMS)

Cennik

EMS - Cennik

  • 1 trening - 150zł
  • Seria 10 treningów - 1000zł
  • Seria 20 treningów - 1600zł

Ból pleców jest wciąż najczęstszą dolegliwością wśród ludzi. Niezależnie od wieku wszystkich dotykają podobne problemy. Stres, jednostronne napięcia, czy zaniedbanie muskulatury pleców są głównymi przyczynami bólu pleców. Z czasem stan ten staje się przewlekły i dalej się pogarsza ze względu na brak zachowań, które mogłyby temu zapobiec. I tak koło się zamyka, doprowadzając chorego do rozpaczy. Jest jednak wyjście: ukierunkowany trening pleców z użyciem treningu EMS!

TRENING EMS ROZWIĄŻE TWOJE PROBLEMY

Tam gdzie kończą się metody tradycyjne warto spróbować nowoczesnego treningu EMS. Dzięki specjalistycznemu, indywidualnemu, kontrolowanemu treningowi, nawet głęboko osadzone mięśnie są pobudzane i wzmacniane. Konwencjonalny trening dosięga tych mięśni z trudnością i nie zawsze. Kręgosłup zyskuje stabilność, plecy są wyraźnie odciążone. Nierównowaga mięśniowa zostaje wyrównana, a muskulatura tułowia wzmocniona - to idealny sposób na zdrowe i silne plecy.

KOMPLEKSOWE WZMOCNIENIE PLECÓW

Badania wykazały efektywność tej formy treningu zarówno w zapobieganiu jak i leczeniu problemów już istniejących*:

  • 88% badanym udało się znacznie zmniejszyć ból pleców. Częstotliwość i czas trwania bólu pleców zmniejszyły się aż o 80%.
  • Na początku badań, ponad 40% badanych skarżyło się na ciągły ból pleców. Liczba ta spadła do 9% po 6 tygodniach treningu.
  • Ból zniknął zupełnie u 44% pacjentów z dolegliwościami o charakterze przewlekłym.
  • Czas trwania typowego bólu pleców w życiu codziennym (podnoszenie dużych obciążeń, chodzenie, schylanie się, ciężka praca fizyczna, codzienne prace domowe, sport, prowadzenie pojazdów lub siedzenie przez długi czas) został zmniejszony o 30%.

TRENING EMS VS TRADYCYJNY TRENING

Kryteria Trening tradycyjny Trening EMS
Czas pojedyńczego treningu 90 min 30 min
Optymalna częstotliwość 3 - 5 razy w tygodniu 1 - 2 razy w tygodniu
Przyrost mięśni głębokich standardowo do 5 razy szybciej
Utrata wagi standardowo do 3 razy szybciej
Stymulacja wszystkich mięśni rzadko zawsze
Liczba spalonych kalorii 400 500-1200
Widoczność rezultatów po 15 - 20 sesjach po 4 – 6 sesjach
Obciążenie stawów podwyższone znikome
Przyspieszenie metabolizmu znikome podwyższone
Ryzyko kontuzji wysokie brak
Redukcja cellulitu Nie Tak