Bóle Pleców

Bóle Pleców

Elektryczna Stymulacja Mięśni (EMS)

Ból pleców jest wciąż najczęstszą dolegliwością wśród ludzi. Niezależnie od wieku wszystkich dotykają podobne problemy. Stres, jednostronne napięcia, czy zaniedbanie muskulatury pleców są głównymi przyczynami bólu pleców. Z czasem stan ten staje się przewlekły i dalej się pogarsza ze względu na brak zachowań, które mogłyby temu zapobiec. I tak koło się zamyka, doprowadzając chorego do rozpaczy. Jest jednak wyjście: ukierunkowany trening pleców z użyciem treningu EMS!

TRENING EMS ROZWIĄŻE TWOJE PROBLEMY

Tam gdzie kończą się metody tradycyjne warto spróbować nowoczesnego treningu EMS. Dzięki specjalistycznemu, indywidualnemu, kontrolowanemu treningowi, nawet głęboko osadzone mięśnie są pobudzane i wzmacniane. Konwencjonalny trening dosięga tych mięśni z trudnością i nie zawsze. Kręgosłup zyskuje stabilność, plecy są wyraźnie odciążone. Nierównowaga mięśniowa zostaje wyrównana, a muskulatura tułowia wzmocniona - to idealny sposób na zdrowe i silne plecy.

KOMPLEKSOWE WZMOCNIENIE PLECÓW

Badania wykazały efektywność tej formy treningu zarówno w zapobieganiu jak i leczeniu problemów już istniejących*:

  • 88% badanym udało się znacznie zmniejszyć ból pleców. Częstotliwość i czas trwania bólu pleców zmniejszyły się aż o 80%.
  • Na początku badań, ponad 40% badanych skarżyło się na ciągły ból pleców. Liczba ta spadła do 9% po 6 tygodniach treningu.
  • Ból zniknął zupełnie u 44% pacjentów z dolegliwościami o charakterze przewlekłym.
  • Czas trwania typowego bólu pleców w życiu codziennym (podnoszenie dużych obciążeń, chodzenie, schylanie się, ciężka praca fizyczna, codzienne prace domowe, sport, prowadzenie pojazdów lub siedzenie przez długi czas) został zmniejszony o 30%.

TRENING EMS VS TRADYCYJNY TRENING

Kryteria Trening tradycyjny Trening EMS
Czas pojedyńczego treningu 90 min 30 min
Optymalna częstotliwość 3 - 5 razy w tygodniu 1 - 2 razy w tygodniu
Przyrost mięśni głębokich standardowo do 5 razy szybciej
Utrata wagi standardowo do 3 razy szybciej
Stymulacja wszystkich mięśni rzadko zawsze
Liczba spalonych kalorii 400 500-1200
Widoczność rezultatów po 15 - 20 sesjach po 4 – 6 sesjach
Obciążenie stawów podwyższone znikome
Przyspieszenie metabolizmu znikome podwyższone
Ryzyko kontuzji wysokie brak
Redukcja cellulitu Nie Tak